Какво е Блокчейн и как работи

Блокчейн представлява революционна технология в бъдещата мода като може да намери ефективно използване в предварителните операции, включващи верига за доставки и разработване на продукти, тъй като може да се окаже чудесен инструмент за прозрачност, проследимост и ефективност във веригата на стойността на дребно. Той позволява на всички свои членове от доставчици до търговци на дребно да бъдат в една обща система и да могат да разменят информация сигурно.

По този начин може да се използва много добре за проследяване и записване на модни стоки във веригата за доставки чрез технология за проследяване и управление на инвентара на всички мъжки, детски и дамски дрехи, обувки и аксесоари. Технологията създава защитена „физико-цифрова“ връзка за идентичност на всеки продукт като дамски блузки, дамски панталони, дамски рокли и поли, и я записва в блокчейна, чрез която може да проследява всяко движение на абсолютно всеки един записан продукт във веригата за доставки, което безспорно предотвратява навлизането на фалшиви продукти.

Мобилна търговия Приблизително 6,4 милиарда души използват своите смартфони по целия свят ежедневно, дори ежеминутно. Между 2016-та и 2021-ва година този брой е нараснал драстично и се очаква да достигне над 7,5 милиарда до 2026-та година. Световният изследователски център за реклама предвижда, че повече от 72% от всички интернет потребители ще имат достъп до уеб страници чрез смартфоните си, откъдето могат да пазаруват детски, мъжки и дамски дрехи онлайн, както и обувки и аксесоари. Тези цифри гарантират разпространяващия се мобилен пазар, който се движи от напредването на технологиите с всеки изминал ден. Пазарът на мобилната търговия ще стане свидетел на невиждан досега в историята растеж, до голяма степен причините за това са използването на смартфоните като цяло за покупки на мъжки, детски и дамски дрехи онлайн и като цяло за онлайн пазаруване на всичко, за което се сетите, както и за извършване на плащания за покупки на дребно. Официално проучване доказва, че 2-ма от 3-ма клиенти предпочитат да пазаруват онлайн, отколкото във физически магазин.

Социални медии

Друго голямо използване на мобилните устройства безспорно са социалните медии, които улесняват присъствието на модните марките в любимите канали на техните клиенти с напълно интегрирано предложение за цифрова търговия. Това им осигурява по-голяма видимост и възможности за продажба на всякакъв вид продукти – от детски играчки, през техника като телевизори и домакински уреди, до детски, мъжки и дамски дрехи и дамски рокли, обувки и аксесоари. Следователно в скоро време мобилната търговия ще продължи да създава иновации и увеличава присъствието си в модната индустрия.

Дигитализацията и предизвикателствата в модата

Дигитализацията е мащабен фактор и ще стане още по-голяма през 2022-ра година, тъй като модата ще я погълне с огромен апетит, въпреки че и дигиталният свят има свои лични предизвикателства, основното от които е защитата на личните данни на потребителите, които са дълбоко уязвими към кибератаки. Това прави киберсигурността основна нужда сред модните търговци на дребно и брандовете в електронната търговия, тъй като използването и проникването на интернет нарастват с течение на времето.

Днес предприятията са изправени пред повече заплахи от кибератаки и рискове от неправилна обработка на данни от всякога, което изисква по-добро управление на цифровата сигурност. Това може да бъде постигнато от търговците на всякакви продукти – от козметика, през детски играчкки до мъжки и дамски дрехи, само ако спешно започнат да инвестират в защита на своите цифрови активи и данни в тях.

 

Вашият коментар