Наско Лазаров, пиарът на българските знаменитости, има големи планове за 2022 година

Наско Лазаров, обявен за PR на годината в България през 2020 г. и една от най-влиятелните личности в България, сподели с нас формулата да бъде успешен PR. Освен събитията, които организира и популяризира, той е постоянен гост в телевизионните предавания на Lifestyle тематика, кулинарни предавания и новини от и за България.

Събуждам се с необикновен позитив“ – така започва интервюто на Наско Ларазов. „Обичам да бъда обграден с позитивни хора около себе си и успешни хора. Включвам се във всички проекти, сякаш са мои собствени проекти, мисля, че това ме отличава от другите агенции.“

Собственикът на PRofile International в България, Наско Лазаров, беше пионер в PR средите в България. Започна преди няколко години чрез различни проекти за популяризиране на компании и продукти, днес дойде да бъде наречен „PR на знаменитости“.

Връзките, които имах в медиите, пресата и телевизията, ми помогнаха много. Телевизиите ме изстреляха на върха. Винаги съм твърдял, че медиите са огромна сила и реклама за всички бизнеси. Сред истинските приятели, които винаги са били с мен, са Пламен Колев и Роксана от медия груп HiLife България (Пламен Колев и Роксана Рок), с които обичам да пътувам в България и зад граница. Мисля че много хора искат да бъдат известни, но когато станат такива, те забравят за хората, които са им помогнали. Това може да бъде нож с две остриета, защото ако сте популярни днес, можете също толкова лесно да бъдете забравени утре. Ето защо е важно да бъдем благодарни, да бъдем последователни и да изберем правилния път за успеха.“ – допълва още най-добрият PR от България.

В момента, Наско Лазаров (@pr.lazarov в Instagram) има над 33 000 последователи в социалната мрежа.

За мен, Instagram е вторият ми дом, в който аз обичам да ми бъде комфортно и хубаво. Стремя се да показвам модерни и атрактивни дестинации. Публикувам съдържание, което е позитивно и да радва хората, пак публикувам моменти, които ме вдъхновяват и мойте пътувания. Не крия че имам екип зад гърба си, който много умело подбира правилните кадри и видеа. Няма да отрека че всичко което пиша и споделям с последователите си, е продиктувано от сърцето и душата ми.

Наско Лазаров е популяризирал много местни знаменитости в България с течение на времето. Сред най-известните звезди, популяризирани от Наско е Анджи Касабие – инфлуенсър и диетолог на звездите, която участва във „Vip Brother“ преди години и си спечели доста позитиви от шоуто. В допълнение към певците, модните хора и други известни личности, Наско популяризира както локации (хотели и ресторанти), така и събития (отвори на ресторанти, барове, магазини).

Избрах професионални хора в екипа, които ми помагат с всички графични елементи за социалните медии, за флаери и за публикации в пресата.
Неговите PR действия се разшириха в чужбина, така че всяка година той присъства на откриването на нови клубове или хотели в Гърция и Турция, като си сътрудничи с няколко туристически агенции.

Хората, които познават Наско, го описват като прекрасен човек, с всички активи за реализиране на успешни проекти, но и човек с голяма душа, който помага винаги, когато има възможност. Като малък е бил доброволец в Червения кръст и сега, той участва в много благотворителни организации и това се вижда при стартирането на собственото му предаване „Дестинации от Наско Лазаров“.

Концепцията беше да стартира първи пилотен епизод в Занзибар, Танзания, за да популяризира красотите на мястото, но в по-широк документален филм, виждайки напредналото ниво на бедност сред населението и по-специално децата, той се превърна в хуманитарна кауза: „Ние споделяйте усмивки на децата на Занзибар.“ Тази акция се проведе заедно с няколко компании и личности от България, които дариха дрехи и храна за децата от Занзибар, като всички стоки се транспортираха от Георги Пасев, собственик на туристическа агенция. Малко след това бяха привлечени негови близки приятели, сред които Венета Павлова – собственичката на клиниката EO Dent в България, дарила над 500 четки за зъби и пасти, както и телевизионната водеща Мария Силвестър, която се присъедини към тази кауза.

Как започваш деня си?

Кафето е задължително всяка сутрин. Независимо дали го пия в центъра на София или го пия в хотела, винаги избирам мястото с най-красивата гледка, за да ми даде най-красивия образ, за да започна деня. И, разбира се, да има източник на вдъхновение в проектите за този ден или седмицата.

Какво ви накара да искате да направите свое собствено шоу?

Пътувал съм в много страни и въпреки това има много места, до които не съм стигал. Направихме тази концепция, за да споделим с хората красиви места в много краища на света. Тъй като документалните филми за пътуване вече не са толкова привлекателни, обичам да създавам интересно, не скучно такова.

Вашият коментар