Компанията отчита над 200% ръст на поръчките онлайн от началото на септември до момента и планира да увеличи онлайн предложенията си с още 1000 артикула до края на годината
София, 6.11.2020 г. – Kaufland България значително увеличи асортимента, който предлага онлайн в партньорство с платформата за доставки foodpanda. В тяхното приложение и сайт търговската верига предоставя избор от общо близо 2000 продукта в 19 категории. Компанията планира да увеличи онлайн предложенията си с още 1000 артикула до края на годината, като се стреми да отговори на очакванията и потребностите на все по-широк кръг от потребители.
Kaufland България и foodpanda доставят до домовете в София и определени квартали в Пловдив, Варна и Бургас, като клиентите имат още по-богат избор отстоки за цялото семейство – висококачествени млечни и месни продукти, свежи плодове и зеленчуци, био и специализирани храни, консерви, напитки, кафе, захарни изделия, дрогерийни стоки и козметика, продукти за бебето и детето. Асортиментът се допълва и с разнообразие от предложения за домашните любимци, както и за грижата за дома и автомобила. Доставката е безплатна, като минималната сума за поръчка е 30 лева.
От началото на септември 2020 г. до момента компанията отчита над 200% ръст на онлайн поръчките през платформата на foodpanda. Потребителската кошница расте паралелно, като едни от най-предпочитаните стоки са млечни и месни продукти, колбаси, плодове и зеленчуци, минерална вода и основни храни.
В платформата на foodpanda предстои да бъдат налични и над 20 нехранителни артикули, които компанията ще предложи специално по повод Black Week само в периода 9-15 ноември 2020 г. Асортиментът ще продължи да се разраства и с тематични предложения по повод наближаващите коледни и новогодишни празници.
Въпреки нарастването на асортимента и значително по-големия обем онлайн поръчки, Kaufland България и foodpanda се стремят доставката да бъде изпълнена в рамките на не повече от 60 минути от момента на постъпване на поръчката. Стоките се доставят при спазване на всички мерки за безопасност. При онлайн плащане има опция доставката да бъде безконтактна.
Всеки, който желае да пазарува онлайн от Kaufland, трябва да се регистрира през интернет страницата или мобилното приложение на foodpanda. В полето за търсене следва да бъде въведен адрес, на който да бъде получена поръчката. След това трябва да бъде избрана секция „Магазини“, а от там системата показва най-близкия обект на Kaufland. При клик върху него се зарежда асортиментът, предлаган от компанията онлайн, разпределен по продуктови групи с цел улеснение на клиентите, и пазаруването може да започне.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60 хипермаркета в 34 града.
От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.
Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
За foodpanda
foodpanda е международна платформа за доставка на храна и стоки за бита, част от глобалната група на Delivery Hero SE. Услугата позволява да поръчаш храна или стоки онлайн, които да бъдат доставена до входната ти врата, предоставяйки огромен избор от любими ресторанти и магазини, удобно плащане и бърза доставка.